Hur ser eran drömman ut?

Läste precis på Natacha Peyres blogg om hur hon tyckte sin drömman skulle vara/se ut. Och hon pricka nog in allt jag tycker min ska innehålla också. Hon har sjukt bra smak den kvinnan, älskar hennes klädstil ALLT

Såhär ska han vara enligt Natacha (och mig) i alla fall!


1. En gentleman
2. Inte spela spel
3. Ha en sexig blick
4. Veta hur tjejer funkar
5. Gillar inte stora muskler
6. Ärlig
7. Jordnära
8. Klä sig snyggt
9. Rolig
10. Gillar långt hår

Lite jag lägger till


11. Charmig
12. Bra på att laga mat
13. Vilja hitta på saker, kunna växla mellan myskvällar, party och äventyr.
14. Inte svartsjuk!


Kommentarer
Postat av: blue fairy

spontan måste jag säga är en viktig sak med en kille

2011-03-08 @ 01:24:27
URL: http://bluefairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
sexzita bloglovin bloglovin free counters
RSS 2.0