Sale



Denna bilden stämmer nog in på de flesta kvinnor men inte mig! Jag hade då hellre gått mot friskt vatten...rea har aldrig lockat mig..rea är tråkigt.. rea består av kläder man redan kollat på men aldrig köpt..och giriga fruntimmer som sliter och är galna i dom...långa köer..ja inget positivt alls!!!

Det ända jag köper på rea är baslinnen eftersom linnen är ändå linnen och alltid bra att ha...eller smycken för känner samma där :)

Är ni rea freaks? eller känner ni som mig att det är piss och ni bara vill ha in alla nya kläder istället?

Kommentarer
Postat av: Linda

tkr om när man kan fynda plagget man suktat efter länge men tyckt att de var snäppet för dyrt :D

2011-11-08 @ 22:14:06
URL: http://oohlinda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
sexzita bloglovin bloglovin free counters
RSS 2.0