Träningsmål



haha dock inte på 27 min vet inte vad som hände med klockan där efter ett tag...sänkte farten när jag skulle ta kort så ni inte tror jag gått snigelfart

Dessa årstider tycker jag det är goare att gå powerwalk på löpbandet...regn blåst och mörka tider är inget för mig

Ska ju försöka komma med träningstips så ofta jag kan men just nu kommer jag inte på något.

Men många har mål med sin träning, men kanske tränar fel för att uppnå dom och tänker att träna är som träna..

Vad vill du få ut med din träning? vill du bygga muskler? vill du förbränna? bli smidigare? få bättre uthållighet eller kondition?

Känner du dig osäker fråga alltid en instruktör på ett gym dom kan sin sak och bygger ofta ihop ett bra träningsprogram för att du ska nå ditt mål helt gratis, iallafall på mitt gym ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
sexzita bloglovin bloglovin free counters
RSS 2.0