Stupid girl

Hörde ett oerhört roande samtal i damernas omklädningsrum efter jag tränat...en ung smal tjej vars kompis fråga vad hon åt för att hålla sig i trim...

Denna tjejen var naturligt smal men inte direkt tränad, och tränade i hotpants måste jag tillägga super tuperat hår i toffs..men ja hon inleder med att säga

"Jag äter väldigt nyttigt och stör mig så på männsikor som äter onyttigt, så efter träningen brukar jag ta en baugette så smörar jag i den, steker kyckling och lägger i..sen tar jag massa ost på det..sen steker jag grönsaker och lägger i också "

efter det undrar jag vart det nyttiga var där? men det är inte slut ännu..

" jag stör mig så speciellt på amerikanare som ger sina barn glass efter maten, dom borde tänka på sina barn"


Vem fan fick inte glass nån gång ibland efter maten när man var liten? och sen varför just amerikanare haha ..jaa sen börja dom prata om pasta osånt och då gick jag..

Men hennes kompis fick ju säkert ett bra tips på vad man skulle äta där haha....

Får väll tillägga att jag har inget problem med att man äter sånt men att få det att låta som nyttig mat var komiskt...antagligen har hon en bra ämnesomsättning därför är hon smalt byggd och kan äta vad som helst utan att lägga på sig...alla kroppar funkar ju olika..



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hahaha :D Jag fick ju oxå höra en gång att pasta med nån pulversås till vad nyttigt :D

2012-02-22 @ 17:52:21
Postat av: emma

haha stör mig på sånna som tror att dom vet vad som är nyttigt men egentligen inte har den blekaste..

2012-02-23 @ 08:14:03
URL: http://eemmafoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
sexzita bloglovin bloglovin free counters
RSS 2.0