Lär dig säga nej!

Vissa har så svårt att säga nej till alkohol och onyttigheter för att andra runt omkring äter eller dricker..å då kan vissa tycka det känns konstigt eller pinsamt om man själv inte gör det...

Jag har dock lärt mig att känner man inte för det eller nu vill vara hälsosam säg nej tack..och har andra problem med det så är det deras problem..

Alkohol är en stor bov i träning och hälsa, förr drack jag väll varje helg för det var ju alltid någon fest eller så gick man på krogen..numera kan jag vara med på fester eller på krogen och faktiskt va nykter jag har lika kul ändå.. att dricka bara för att dricka känns ju bara fel.

Samma med att äta onyttigheter "bara för att" för man är på kalas eller något liknande

Det är väll mitt tips idag lär dig att säga nej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
sexzita bloglovin bloglovin free counters
RSS 2.0