peppa peppa peppa

Jag har nu insett att jag måste gått upp i vikt en aning, eller ah känns så när jag tittar på mina kort...även om kläderna sitter lösare än vad dom gjort på länge...så måste nog ta tag i det innan man "tittar" bort för länge och sen sätter sig i den sittsen som så många gör...visst jag är väll inte tjock eller överviktigt någonstans men man har alltid en vikt man vill hålla sig på som man känner sig bekväm i...



Vet att många tycker detta är drömkroppen men det är absolut inget jag strävar efter, allt för smalt för min smak..gillar det kvinnliga med lite mer kurvor...att va tjej med en "pojk"kropp har aldrig fallit mig i smaken att kämpa efter...

så nu ska jag visa vad jag kämpar efter och gillar!!! haha så ni inte tror jag strävar efter att bli en vandrande pinne..



hitta inga bra bilder som visa bra så fick bli en video, kvinnliga vältränade kroppar :) sen har ju "vältränad" olika betydelse för alla.. vissa tycker ju att man måste se ut som en muskelmonster för att få kalla sig vältränad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
sexzita bloglovin bloglovin free counters
RSS 2.0