Lash Architect 4D mascara med lösögonfrans effekt


"1D ger volym, 2D ger dina fransar längd, 3D ökar definitionen på fransarna, 4D böjer dina fransar. Mascara borsten är lite längre än vanliga, så att du kommer åt alla fransar i ett svep."

Här om dagen när jag stod på Kicks för att välja mascara fick jag för mig den idiotiska tanken " Kanske man ska prova något nytt?"  så köpte denna mascaran.

Den får ett maskbitet smultron som omdömme.

1. Jättekladdig

2. Förstor borste

3. Alla fransar fastnar i varandra så det ser ut som man bara har 3

4. Resultatet såg ut som när man var liten och använde mascara för första gången

Så rekomenderar denna till fjortisar som vill ha sjukt tjocka långa fransar som ser ut som spindelben...



Kommentarer
Postat av: Smalls.blogg.se

HAHA! Jag hatar när ögonfransarna blir kladdiga och ser ut som spindelben, usch! vad använder du nu för mascara då?:)

Svar: haha ellerhur, jag använder den guldiga från loreal :D vilken använder du?
Camilla Karlsson

2012-06-18 @ 08:00:54
URL: http://smalls.blogg.se/
Postat av: Julia

Du den där mascaran är AS bra! ALLA mascaror i början kladdar as mycket, vet inte varför men det är bara så, även den där guldiga som alla tycker är så himla bra men borsten är så stor och klumpig så man inte kan komma in till slutet av ögat -.-
Borsten här är väldigt flexibel och om du inte vill att den ska kladda från början så köp den svarta varianten, den är bra redan från början.

Man ska aldrig dissa en mascara inom 3 dagar, man måste få in tekniken först.

Svar: Jag tycker faktiskt fortfarande att den inte är bra, borsten är för lång så man kan inte alls få med alla fransar i ett svep när den inte är böjd heller..bara kladdar och blir klumpar tycker jag..så den guldiga tycker jag inte alls har varit på det viset
Camilla Karlsson

2012-06-22 @ 10:39:48
URL: http://klimenko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
sexzita bloglovin bloglovin free counters
RSS 2.0