Beroende

Ååh önskar jag hade obegränsat med pengar ibland asså!

Har några beroenden som ruinerar mig! Man skulle varit storbloggare då hade man antagligen kunnat bli lite sponsrad iallafall...någon som vill sponsra mig? haha ne precis trodde väll det..

1. Denna dryck jag gillar att ta innan träningspasset, jag tror faktiskt den funkar, det känns och ser ut så iallafall!



2. Dessa träningskläder, dyra BUT DAMN så sköna och goa att ha på sig..sitter perfekt också...är man snygg på gymmet blir man faktiskt mer motiverad till att träna hårdare...trodde aldrig jag skulle säga det men testade och det va fan en liten egoboost...så numera går jag aldrig i ett par sletna mjukisar och en gammal tshirt

Better bodies sponsra miiiig..kommer sova i era kläder, borsta tänderna i dom, göra allt i dom!! haha..japp..





Sen har jag även ett dåligt beroende, eller två blir det väll...redbull och godis..jag är en riktig godisråtta så är ju tur man tränar så mycket som man gör..så redbull och godis vill jag inte bli sponsrad med...snarare hjälp att bli av med!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
sexzita bloglovin bloglovin free counters
RSS 2.0