Skräck



Någon mer än mig som känner denna ångestladdade skräck att kliva på en våg? jag vet att jag inte är tjock eller tungviktare, men usch va jobbigt det är..helst slipper jag och är istället ovetande...jag vill alltid väga mindre än vad jag gör..efter jag vägt mig hos doktorn och vågen stod på 65kg för ett år sen som egentligen är en normal vikt för min längd..men ändå kändes det som ett slag i magen för det är vad jag vägt som mest..efter det har jag inte vägt mig förens nu då jag ligger på 60kg men det känns på något vis inte heller rätt..men är väll någon tjejgrej att tänka så? eller så är det fel på mitt psyke..sista troligtvis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
sexzita bloglovin bloglovin free counters
RSS 2.0