Tagga tagga tagga

Sökt så mycket jobb idag så nu är jag helt snurrig av allt formulerande och vridande på ord, det är så sjukt svårt tycker jag att skriva cv utan att man får sig själv att låta töntig..

Men ååh jag är så taggad nu ska fan ha ett jobb nu!!!

För jag har några mål kvar detta året som ska genomföras..nu taggar jag och kör bara !!


Btw märkt att man kan fasen inte skriva lite oseriöst för folk fattar inte det som inte känner mig, klart som fan det var ett skämt att bli sponsrad för mina "beroende" hallå eller? trodde inte man kunde ta det fel men jo..tydligen är jag en människa som tigger sponsorer ...haha japp...

Så får väll sluta skriva texter i mina inlägg och hålla det simple som i början!! :)



Gillar när man försökt få fram ett leende på bild så tillslut ser man bara ansträngd och utvecklingsstörd ut haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
sexzita bloglovin bloglovin free counters
RSS 2.0