Min önskelista till tomten (familj, släkt och vänner)

1. Presentkort på Åhlens, eftersom jag vill flytta och det lär ju ske nästa år, så är det alltid bra att ha presentkort till att kunna köpa diverse saker man kan behöva, och dom har ju mycket fint där. Det är jättekul att få prylar också såklart men ännu roligare att välja ut själv till sin lya..för annars slutar det med att man får saker som har olika stilar så ser det rörigt ut sen.

Så presentkort är nummer ett (lite roligare än pengar i handen)


2. Yankee candles, dom luktar så sjukt gott och gillar dom fina glasburkarna, så det önskar jag mig ( men inte dofter som äpple, kanel, kardemuumma eller vanilj det för så jag får ont i huvudet)



3. Bli sminkad på make up store
, väldigt bra för i slutet får man välja smink för samma värde som själva upplevelsen kosta. Så man får lära sig hur man lägger sminket, och sen nya produkter (en liten upplevelse)



4. En GHD plattång, den är dyr men ska va väldigt bra har jag hört..min börjar ju bli skrot så behöver köpa en ny men man kan ju alltid önska sig en man vet ju aldrig :D

http://www.plattangen.se/ghd/ghd_IV_colour_collection_Purple_s.jpg

Nu kommer jag inte på mer saker faktiskt, svårt att önska sig för jag är kräsen jag gillar att välja ut saker själv, därför presentkort är så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
sexzita bloglovin bloglovin free counters
RSS 2.0