Jag har aldrig älskat. Jag har varit förälskad och attraherad, även sjukligt besatt och svartsjuk...

“Jag har aldrig älskat. Jag har varit förälskad och attraherad, även sjukligt besatt och svartsjuk men jag har aldrig älskat någon i den bemärkelse ni förmodligen kallar “på riktigt”. Hela livet har jag varit kär i kärleken och åtskilliga gånger försökt inbilla mig själv att jag verkligen är kär, eller försökt dricka mig till det. Men jag visste för längesedan att jag skulle få dricka ensam. Dricka ensam bland tiotusen vänner är en av de talanger jag utvecklat istället för att lyckats gå runt och vara kär som de andra. Att avundas dessa små läppglansföseglade flicköden och vara en vuxet ängslig version av den flicka som en gång i tiden väntade på en hårig best ur en Disneykalssiker som skulle komma och drabba henne med Stockholm-syndromet. Det är mitt öde..” - Dani K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
sexzita bloglovin bloglovin free counters
RSS 2.0