Utmana dig själv varje dag

 
Dagens träning
 
Rygg och axlar
 

Kommentarer
Postat av: Emma

hej
jag ser att du ser ut att ha bra magmuskler, ( sen tror jag att du gillar magar, det? gör jag )
vill du ha ett bra tips som är jobbig för magen? men som du får bra muskler av i magen … prova detta… ligg på rygg och l fötterna i golvet och sätt en 20 kg vikt på högkant på magen( och ha den 4 cm under naveln ) spänn magmusklerna, pressa den nu sakta upp och ned,med magen, en bra övning för magen … 10x 3.. sänd en kommemtar…
Emma

2012-07-09 @ 21:40:13
Postat av: Emma

hej
jag ser att du ser ut att ha bra magmuskler, ( sen tror jag att du gillar magar, det? gör jag )
vill du ha ett bra tips som är jobbig för magen? men som du får bra muskler av i magen … prova detta… ligg på rygg och l fötterna i golvet och sätt en 20 kg vikt på högkant på magen( och ha den 4 cm under naveln ) spänn magmusklerna, pressa den nu sakta upp och ned,med magen, en bra övning för magen … 10x 3.. sänd en kommemtar…
Emma

2012-07-09 @ 21:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
sexzita bloglovin bloglovin free counters
RSS 2.0