Milen

Idag blir det ingen träning, idag får det va en vilodag..har ändå ont i hela kroppen...

Men imorn kör jag på igen..Mitt mål med träningen är att få bättre hållning på min rygg...för just nu sjunker axlarna in lite..och sen vältränade smala ben. ..

Så försöker att träna mest överkropp och förbränning..sen kompliterar jag med lite benövningar ibland osånt men vill inte träna för mycket ben för bygger så lätt muskler där och det är inte vad jag är ute efter ( intressant läsning på hög nivå) haha nee men man får ju planera sin träning efter sina mål...


Powerwalk på 1mil i 8,5km/h fart (fick sänka när jag skulle ta kortet) 3km i uppförsbacke...tog 1h 15min

Kommentarer
Postat av: Louise

Nån kommer va jävligt snygg till beach 2012 tror ja ;)

2011-12-10 @ 13:07:09
URL: http://fitnesslouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
sexzita bloglovin bloglovin free counters
RSS 2.0