Varför man bör träna



Var ju på fitnessfestival i helgen i Göteborg, tänkte lägga upp bilder på det imorgon har verkligen inte orkat göra något idag...

Men fick köpt lite nya saker jag ska testa på gymmet imorn så kan ju fixa bilder på det också då ;)

Folk stör sig ofta på andra som tränar mycket eller skriver om det fattar inte varför...visst kanske tråkigt att läsa om man själv inte är intresserad av det..

Men kommer ihåg när jag träna som mest kunde folk se ner på mig pga det..och sen ge stöddiga kommentarer om jag åt en godis som att det inte va okej pga att jag träna så.... idiotisk

Varför man bör träna!

1. Man mår bättre och det gör kroppen också
2. Stärker självförtroendet
3. Man blir piggare
4. Man blir gladare
5. Får en bättre hållning


Finns så mycket fördelar..men det är dom fördelarna jag tränar för :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
sexzita bloglovin bloglovin free counters
RSS 2.0