SISTA CHANSEN - LAST CHANCE

http://sexzita.blogg.se/2012/june/tavling-vinn-ett-make-up-kit-fran-face-stoc.html
 
 
Make-up kit från FACE Stockholm

”Eyedust” i nyansen ”Brave”: sammetsmjuk, lös ögonskugga med glittrande metallisk effekt, värde 165 kr.
”Lipstick” i nyansen ”Matte Claret”: läppstift med intensivt röd färg och matt finish, värde 215 kr.
”Brush”: ögonskuggspensel med perfekt form för lätt applicering, värde 185 kr.
Totalt värde 565 kr!


 

AND to win this wonderful make-up kit, you need to answer these questions:

1. Give me your best makeup tips?
2. Which makeup brand I like the most? (the answer can be found on the blog)

The answers I want in a comment to this post (and if you made a post about the contest link it in the comments), do not forget to leave your email so I can contact you when the contest is over.


 

OCH för att kunna vinna detta underbara Make-up kit behöver du svara på dessa frågor:

1. Ge mig ditt bästa sminktips?
2. Vilket sminkmärke gillar jag mest? (svaret hittar du på bloggen)

Och för ännu större vinstchans berätta att du är med och tävlar på din blogg eller facebook, eller sprid bara tävlingen.

Svaren vill jag ha i en kommentar till detta inlägget (och om du gjort ett inlägg om tävlingen länka det i kommentaren), glöm inte att lämna din epost i epostfälltet så jag kan kontakta dig när tävlingen är slut.


Kommentarer
Postat av: matildanancy

1. Mitt bästa sminktips är att alltid grunda läpparna med lite foundation innan man applicerar läppstift för då håller det så mycket längre!

2. Ditt favoritmärke är make up store!

Älskar bloggen kram :)

2012-07-14 @ 14:57:31
URL: http://nattstad.se/matildananc
Postat av: matildanancy

har även skrivit ett inlägg om din tävling på min blogg! :) kram
http://www.nattstad.se/matildananc

2012-07-14 @ 15:00:59
URL: http://nattstad.se/matildananc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
sexzita bloglovin bloglovin free counters
RSS 2.0