Tävling - Vinn ett make-up kit från FACE STOCKHOLM



Make-up kit från FACE Stockholm

”Eyedust” i nyansen ”Brave”: sammetsmjuk, lös ögonskugga med glittrande metallisk effekt, värde 165 kr.
”Lipstick” i nyansen ”Matte Claret”: läppstift med intensivt röd färg och matt finish, värde 215 kr.
”Brush”: ögonskuggspensel med perfekt form för lätt applicering, värde 185 kr.
Totalt värde 565 kr!



OCH för att kunna vinna detta underbara Make-up kit behöver du svara på dessa frågor:

1. Ge mig ditt bästa sminktips?
2. Vilket sminkmärke gillar jag mest? (svaret hittar du på bloggen)

Och för ännu större vinstchans berätta att du är med och tävlar på din blogg eller facebook, eller sprid bara tävlingen.

Svaren vill jag ha i en kommentar till detta inlägget (och om du gjort ett inlägg om tävlingen länka det i kommentaren), glöm inte att lämna din epost i epostfälltet så jag kan kontakta dig när tävlingen är slut.

Och har inte satt ett slutdatum på denna tävlingen, så tävlingen avslutas när jag hittat en vinnare helt enkelt ;)

Kommentarer
Postat av: Charlotta

1. Nu i sommar är det ju pastellfärger som gäller, så det är ju supersnyggt att ha skinande pastellögonskuggor att festa med i sommar! Definitivt ett hett tips :)

2. Make up store.



Har skrivit om tävlingen på min blogg på adressen http://Lotties.blogg.se



Nu håller jag tummarna :) Skulle vara superkul att vinna!

2012-06-11 @ 16:06:37
URL: http://lotties.blogg.se/
Postat av: emma

1. Mitt bästa sminktips är att använda en primer innan man börjar sminka sig. Då ligger sminket perfekt hela dagen och man slipper sminka om sig!



2. Skulle gissa på att du gillar Make up store bäst :D



http://eemmafoss.blogg.se/2012/june/centermake-up-competitioncenter.html



2012-06-12 @ 08:22:06
URL: http://eemmafoss.blogg.se/
Postat av: emma

du gillar Make up store :)

och mitt bästa tips är att strunta i så mycket smink som möjlig nu under sommaren och låta din egen hy skina! man får ändå så fin färg under sommaren :D annars så är det viktigt att hitta en färg som passar dej! du vill inte se ut som en chokladkaka i ansiktet, men inte heller blekare än du är.. ta hjälp av de i butiken, de är duktiga! :D



håller tummarna hihi :D har alltid velat testa ett riktigt rött läppstift! :D

2012-06-12 @ 21:53:27
URL: http://emzaans.blogg.se/
Postat av: Becca

1. Mitt bästa smink tips är att försöka köra på natural, undvik foundation. Använd endast concealer på problemområden och vid ögonen för att en ljus skugga gärna aprikos ska fästas på ögonlocken. Sedan ta en vit eyeliner på underkanten och avsluta med mascara och lite aprikos på kinderna också. Lite smink är bästa tipset på sommaren. Låt solen ge huden lite färg och huden får också andas.

2. Du gillar Make up Store.

Roligt med en tävling. intressant att läsa din blogg den var riktigt bra, mycket intressanta inlägg och helheten jätte bra.

2012-06-23 @ 17:19:01
URL: http://becccka.blogg.se
Postat av: LIZELOTT

Du gillar Make up store!

mitt bästa sminktips nu (sommartider)
Är om du fått lite sol och blivit solbrun i ansiktet ska man under dagarna (för att slippa oljig kletig hy från foundation och annat) helst bara köra på ansiktskräm med brun nyans, finns en ACO på apoteket som ger fin brun nyans i ansiktet samtidigt som den vårdar.
Alltid försöka se fräsch och "naturligt" snygg ut. dvs " osminkad look". Ett hett tips är faktiskt att efter man målat i ögonbrynen en aning tar man lite läppglans , helst metallic färgat och ljusrosa brukar jag köra på och duttar på i ögonbrynen och på kindbenen, även lite på ögonbrynsbenet. detta gör att man får lite Shine i ansiktet och detta gör att man strålar fräsch å levande. Victorias secret modellerna kör faktiskt så med läppglans innan deras shower!
Sedan att skrubba läpparna med tandborsten på morgonen och på med ett läppglans. det gör så blodcirkulationen kommer ifart i läpparna och de blir större.
Rama också in ögongloben med ditt solpuder som du också drar på i ansiktet. Riktigt snyggt å på med mascara. pricken över i:et är att måla på lite försiktigt med vit kajal på insida nedre ögonkanten.så man öppnar upp ögat en aning.

Korall färgat läppglans är hett till den maken!
kul med tävling. vore grymt kul att vinna, skulle älska att ha på mig detta läppstift nu då jag åker utomlands å vara vacker:)

2012-06-25 @ 17:57:36
URL: http://llizelott.blogg.se
Postat av: perlita Nuñez

Hej. hoppas allt är bra med dig..

Jo det första jag gör på KVÄLLEN innan jag går o lägger mig är att jag lägger ett lager brun utan sol ( eftersom jag e kritvit) Och efter den har sugit in i huden fuktar jag ansiktet så mycket jag kan med vilken fuktkräm som helst ( använder nivea ) nästa dag när jag vaknar har jag världens mjukaste hud, Jag tvättar ansiktet med iskallt vatten ( för att vakna såklart haha ) och sen fuktar igen. sen är det bara på med sminket. då får du världens finaste hud. Var itne direkt en smink tips men det hjälper ändå.

Kan gissa på att du gillar Make-up store. Snälla vem gör inte det? Dom har grymmaste färgerna på allt. Just Love it.

Ha en trevlig vecka ..
Kram

2012-06-27 @ 00:18:47
URL: http://perlita.blogg.se
Postat av: matildanancy

1. mitt bästa sminktips är att skippa sminket i sommar & köra naturligt! Använda ett tunt lager mineral puder från bareminerals & MUS concealer!
Naturligt & fräsch resultat till stranden!
2. du gillar make up store

Jag har skrivit om dig i min blogg:
http://www.nattstad.se/matildananc

2012-07-14 @ 15:04:45
URL: http://www.nattstad.se/matildananc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
sexzita bloglovin bloglovin free counters
RSS 2.0