Mitt tips till er!



Många även jag har en tanke som ibland kommer upp i skallen "Jag kan inte" när jag ska göra tex någon träningsform..tex springa är jag dålig på pga ansträningsastma....så jag försöker oftast inte ens för tänker som sagt jag kan inte...men nu det senaste har jag börjat pressa mig, första gången var målet ynka 5min, sen 10min sen 15min..för mycket sitter bara i psyket...kroppen orkar så sjukt mycket mer än vad man tror..

Så tex har du problem med att göra armhävningar börja sätt upp mål..se fall du klarar en..så ökar du efter varje dag med en till...känns det för enkelt öka med 5 hela tiden..sätt upp ett mål som passar dig som är rimmligt..peppa dit psyke för det går! Våga öka och utmana dig själv det känns för jävla gott efteråt när man klarat det man inte trodde man skulle klara vill jag då lova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
sexzita bloglovin bloglovin free counters
RSS 2.0