Zumba / Sh' Bam

Denna vecka har jag testat både Zumba och Sh' bam som jag tycker hade lite likheter. Zumba är lite mer teknik, mycket liv och rörelse samtidigt..svettades som en gris om man säger så... Sh' Bam var lite mer modern dans blandat med lite afrikanskt och salsa. Men fastnade mest för Zumban vilket jag tror kan ha med instruktören att göra för där visa hon alla nya stegen hela tiden. Medan i Sh' bam fick man mer tafatt så man kände sig lite som en idiot i rummet...när man väl fatta ett rörelse eller ett steg var det redan dags för ett nytt...men det var såklart kul ändå. Men framöver blir det nog Zumba...
 

Kommentarer
Postat av: LIZELOTT

Duu är snygg!!
åå ja visst är oljan bra! :) love it!
är sugen på att köpa schampoot å allt med! :D

älskar din blogg, gillar träningstjejer jag! mycket bättre än en supa- blogg haha!

2012-10-15 @ 16:43:33
URL: http://llizelott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
sexzita bloglovin bloglovin free counters
RSS 2.0