GOOD FEELING

Åh va skönt det var att träna igen, även om jag tog ut mig så jag ville spy så är det en speciell och härlig känsla.
Powerwalkade en mil och körde lite övningar för biceps och triceps.
 
Detta kanske låter ytligt och bitchigt men en brud som tidigare snackat om hur fet och ofräsch jag är till folk runt omkring mig.. när jag en gång i tiden inte hade gymmat på ett tag hade jag gått upp lite i vikt 5kg ungefär så vägde 65kg på min längd på 173cm vilket är helt hälsosamt..men ja enligt henne var jag fet och ofräsch..
 
Idag var denna bruden på gymmet och hade gått upp ca 10kg såg det ut, medan jag kommit iform, jag kunde faktiskt inte hjälpa mig själv att skratta lite inombords och känna mig lite nöjd..kan det varit karma?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
sexzita bloglovin bloglovin free counters
RSS 2.0