Feelin' good!

Äntligen är jag nog frisk..varit sjuk sen aug sjukt drygt har det varit..man blir ju så rastlös vill bara träna..jag älskar att träna.. så nu på måndag tänkte jag att jag drar igång igen.. eller är det farligt att träna om man har lite hosta kvar? känns mest som rethosta..

Så tänkte jag ska börja med mer träningstips och sånt i bloggen...så här kommer ett redan nu som faktiskt funkar.

Många tror inte dom klarar eller orkar så mycket som dom faktiskt gör. Det sitter i psyket tänker du "ne nu orkar jag inte mer" då kommer du inte heller att göra det.. tänker du istället "Detta klarar jag, jag är stark" låter kanske töntigt men intalar man sitt psyke positiv energi lovar jag att man orkar mer...jag testade och helt plötsligt orka jag lyfta 10kg mer på vissa maskiner som jag inte en "klarade" när jag var som mest vältränad...

Så prova man klarar mer än vad man tror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
sexzita bloglovin bloglovin free counters
RSS 2.0