Lite personligt

 
Vissa ville att jag skulle bli lite mer personlig i min blogg så här kommer ett personligt inlägg..Har precis grillat och haft det lite gött på kvällskvisten..

Idag har jag jobbat, jobbar i en sportbutik där mitt huvudområde är jeans kan man väll säga..och tycker det är kul och man lär sig ofta något nytt varje dag..och bästa med hela arbetsdagen är när kunderna berättar att dom är så nöjda med hjälpen dom fått osv...det är nog därför jag valde det yrket skulle jag tro :)
 
Sedan efter jobbet tränade jag lite, körde bara förbränning idag..träning är en av mina största passioner i livet, det gör mig glad och gör så jag mår bra...Men sen skulle jag inte kalla mig ett träningsfreak eller nyttig för det gillar att unna mig allt gott i livet.

Man ska ta hand om sin kropp, för man får bara en...så istället för att sitta fast i en soffa, röka/snusa..UT MED ER och ta hand om er :)

Kommentarer
Postat av: Linda

så jäkla grym :D

2012-07-13 @ 22:30:10
Postat av: ardiana

håller med dig ang träning, gud jag sitter i min soffa för MYCKET.
Snygga bågar du har ;)

låter som ett roligt jobb du har skaffat dig hehehe :D det är alltid kul att få bra service när man är ute å shoppar

2012-07-15 @ 12:13:12
URL: http://ardiana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
sexzita bloglovin bloglovin free counters
RSS 2.0